До уваги побутових клієнтів ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ»!
21.09.2022
З 19.09.2022 року ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» припинив здійснювати прийом побутових споживачів у відділеннях і точках контакту.
Нагадуємо, що з 1 травня поточного року всіх побутових клієнтів компанії за рішенням Міністерства енергетики України було автоматично переведено до постачальника «останньої надії». Усі наші спроби відновити роботу в секторі постачання блакитного палива для потреб населення не зустріли розуміння з боку державних інституцій.
Не зважаючи на це, упродовж останніх п’яти місяців ми забезпечували стабільну роботу наших відділень і персоналу, щоб надавати підтримку клієнтам. Наші онлайн-сервіси та контакт-центр продовжують працювати у звичному режимі.
При цьому, у всіх точках контакту побутові споживачі можуть отримати інформацію щодо прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів на інформаційних стендах загального доступу, а також зареєструвати звернення, отримавши вхідний номер.
Надіслати заяву на повернення переплати або помилково сплачених коштів до ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» можна на нашу поштову адресу: 33023, м. Рівне, вул. Грушевського академіка, 24, або залишити особисто, завітавши до офісу компанії.
Інформація про порядок повернення коштів, сплачених на рахунок ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ», роз’яснення щодо необхідних документів та бланк заяви опубліковані на нашому вебсайті.