Повернення переплати за газ: що потрібно знати жителям Рівненщини (оновлено)
27.03.2023

Побутові споживачі продовжують звертатися до ТОВ «Рівнегаз Збут» стосовно повернення переплат за блакитне паливо або помилково сплачених після зміни постачальника сум.
Якщо за результатами остаточного розрахунку з компанією за газ, спожитий до 1 травня 2022 року, на особовому рахунку досі обліковується переплата, жителям Рівненщини слід написати заяву на повернення цих коштів.
До заяви необхідно долучити:
- копію паспорта (1-6 сторінки);
- ідентифікаційного коду,
- квитанції про помилкову оплату,
- довідку з банку про реквізити карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
Підписану заяву та документи потрібно надіслати на поштову адресу компанії: 33023, м. Рівне, вул. Грушевського академіка, 24, ТОВ «Рівнегаз Збут». Зауважимо, копії документів повинні містити посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дату.
Також вказаний пакет документів можна залишити особисто, завітавши до офісу «Рівнегаз Збуту». З графіком прийому побутових споживачів можна ознайомитися за посиланням: https://rvgaszbut.com.ua/contacts
Нагадаємо, з 1 травня 2022 року побутові споживачі ТОВ «Рівнегаз Збут» були автоматично переведені до постачальника «останньої надії».