ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ»: «Наші клієнти мають газ – і це найголовніше»
21.01.2022
Аномальне зростання цін на енергоносії у 2021 році не завадило ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», своєчасно забезпечити своїх клієнтів енергоресурсом. За рік, що минув, підприємство поставило споживачам майже 202 млн кубометрів газу та 7,9 млн кВт*год електроенергії. Як долали труднощі, а також про досягнення та здобутки, розповідає директор ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» Леонід Кошельник.
- Про здорожчання енергоносіїв ми знали, та не сподівались що воно буде настільки стрімким. Вдячні усім клієнтам, які від початку з нами, а також тим, хто повернувся на постачання до «РІВНЕГАЗ ЗБУТУ». Щиро дякуємо споживачам, які завжди вчасно розраховуються за спожитий енергоресурс. Саме завдяки вам ми можемо провадити господарську діяльність, сплачувати податки та будувати плани на майбутнє.
- Наскільки великим є розмір податків, що сплачує ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ»?
- Наша компанія є соціально відповідальним постачальником. Ми допомагаємо оптимізувати навантаження на сімейні бюджети своїх споживачів, надаємо можливість реструктуризувати борги та сумлінно сплачуємо податки. Торік до державного бюджету ми спрямували 16,4 мільйона гривень, до обласного – 4,5 мільйона гривень.
- Чи багато клієнтів повернулось на постачання до ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ»?
- Кількість наших клієнтів постійно змінюється, бо ринок газу дозволяє споживачам змінювати постачальника газу. Споживач, орієнтуючись на ціну, сервіс, зручність та доступність постачальника, вирішує у кого купувати енергоресурс. При цьому варто пам’ятати, що не всі постачальники можуть гарантувати безперебійне постачання газу, достатню кількість ресурсу, відділень та кваліфікованих менеджерів. Тому міграція клієнтів постійно триває. За минулий рік до нас на постачання прийшло більше півтори тисячі нових споживачів та понад тисячу повернулось, після невдалого досвіду співпраці з іншими постачальниками. Зрозуміло, люди віддають перевагу надійним, стабільним та зручним компаніям. Водночас, зростання конкуренції на газовому ринку лише стимулює нас до розвитку.
- Цьогоріч вперше для побутових споживачів було запроваджено річний тариф. Це вдала ініціатива?
- Для споживачів, однозначно, – це дуже хороша практика. При цьому постачальники мають певні ризики, оскільки ціна енергоносіїв ніколи не буває стабільною. Спрогнозувати її надзвичайно важко. Але завдяки річним тарифам з фіксованою ціною наші клієнти відчули себе захищеними. Очевидно, 7,99 грн за кубометр газу – для них більш приємна ціна, аніж 88 грн за кубометр, яку ми спостерігали в кінці грудня на Українській енергетичній біржі.
- Крім базового річного тарифу, ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» своїм клієнтам пропонував ще один – «Твій газ Рівномірний платіж». Чи оцінили клієнти переваги такої пропозиції?
- Тариф «Твій газ Рівномірний платіж» дозволив споживачам розподілити фінансове навантаження на сімейний бюджет рівномірно упродовж року. Незалежно від фактичного споживання, споживачі щомісяця сплачують рівними частинами за своє річне споживання. На сьогодні переваги даного тарифу відчувають 4800 клієнтів ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ». Ми підрахували, що під час опалювального періоду вони в середньому можуть зменшити суми у платіжках більш як на 40% у порівнянні з розрахунком за фактичне споживання.
- Газ не єдиний ресурс, який продає ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ». З 2020 року ви є ще й постачальником електроенергії. Які позиції вам вдалось завоювати на новому ринку?
- Наш клієнтський портфель постійно збільшується, а з ним зростають й обсяги реалізованої електроенергії. Для представників малого та середнього бізнесу за 2021 рік ми реалізували електричної енергії на суму понад 22 мільйони гривень (з ПДФ). Чималою популярністю користується тариф «Фіксований», що захищає споживачів групи Б від стрибків цін під час опалювального сезону. Ним скористалось 44 наші клієнти.
- У якому напрямі плануєте розвивати компанію у 2022 році?
- Наша компанія понад 6 років безперебійно забезпечує своїх клієнтів енергоресурсами. Маємо 8 відділів продажів та 15 точок контакту, в яких клієнти можуть отримати консультацію фахівців компанії. Втім, продовжуємо розвивати онлайн-сервіси, щоб їх користувачі могли левову частину газових питань вирішувати без чиєїсь допомоги. До речі, щоб не чекати з’єднання з оператором Контакт-центру, споживачі вже сьогодні можуть залишити заявку зворотного зв’язку і до нього обов’язково зателефонують.
Ми працюємо та розвиваємося заради наших клієнтів, щоб попри виклики та складнощі, які сьогодні є на енергоринку, залишитись стабільним постачальником і газу, і електричної енергії.